سوال‌های پرتکرار

سوالات قبل از سفارش

آیا میتوانم کمتر از 40 کیلوگرم برنج بخرم؟

در حال حاضر امکان خرید زیر 40 کیلو وجود ندارد.

آیا امکان خرید قسطی وجود دارد؟

بله ، میتوانید با توجه به نیاز خود شیوه پرداخت قسطی خود را مشخص نمایید.

چطور می‌توانم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق چت آنلاین، تماس تلفنی و فرم تماس در سایت می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

چطور می‌توانم در باشگاه مشتریان یا خبرنامه عضو شوم؟

با وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل در بخش خبرنامه سایت عضو خواهید شد.

آیا طبیعت مارکت تخفیف‌ها یا جشنواره‌های دوره‌ای دارد؟

بله، پیشنهادهای ویژه و جشنواره‌های فصلی به طور منظم برگزار می‌شوند.

برای خرید عمده یا همکاری با طبیعت مارکت باید چطور اقدام کنم؟

می‌توانید از طریق بخش «ارتباط با ما» یا تماس با پشتیبانی درخواست خود را ثبت کنید.

امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

در حال حاضر خیر، اما در آینده این امکان اضافه خواهد شد.

آیا پرداخت در سایت طبیعت مارکت امن است؟

بله، پرداخت‌ها از طریق درگاه‌های بانکی معتبر و با پروتکل‌های امنیتی انجام می‌شود.

چه روش‌هایی برای پرداخت وجود دارد؟

در حال حاضر پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی معتبر و کارت به کارت فعال است.

آیا ارسال به سراسر ایران انجام می‌شود؟

بله، طبیعت مارکت به تمام شهرها و استان‌های ایران ارسال دارد.

آیا برای خرید لازم است از قبل در وبسایت ثبت‌نام کرده باشم؟

خیر، شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان می‌توانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید.

چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

سفارش‌ها چقدر زمان می‌برد تا به دست مشتری برسد؟

معمولا بین ۲ تا ۵ روز کاری بسته به شهر مقصد تحویل داده می‌شود.

سوالات مربوط به محصول

آیا محصولات شمالی مثل برنج و چای مستقیماً از تولیدکننده تهیه می‌شوند؟

بله، برنج و چای طبیعت به طور مستقیم از مزارع و باغات شمال کشور تهیه و بسته‌بندی می‌شوند.

محصولات طبیعت مارکت اصل هستند؟

بله، تمامی محصولات مستقیما از برند «طبیعت» و نمایندگی‌های معتبر تهیه می‌شوند.

تاریخ انقضای محصولات چطور تضمین می‌شود؟

تمامی محصولات با تاریخ انقضا و بسته‌بندی معتبر ارسال می‌شوند و کنترل کیفی قبل از ارسال انجام می‌گیرد.

سوالات پس از ثبت سفارش

آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟ شرایط آن چیست؟

آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟ شرایط آن چیست؟

بله، در صورت آسیب‌دیدگی یا مغایرت محصول، امکان بازگشت طبق قوانین فروشگاه وجود دارد.

در صورت مغایرت یا مشکل در محصول، چه کار باید کرد؟

کافیست تا ۴۸ ساعت پس از دریافت سفارش با پشتیبانی تماس بگیرید تا مشکل بررسی و حل شود.

آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟ شرایط آن چیست؟

بله، در صورت آسیب‌دیدگی یا مغایرت محصول، امکان بازگشت طبق قوانین فروشگاه وجود دارد.

در صورت مغایرت یا مشکل در محصول، چه کار باید کرد؟

کافیست تا ۴۸ ساعت پس از دریافت سفارش با پشتیبانی تماس بگیرید تا مشکل بررسی و حل شود.

بعد از ثبت سفارش، چطور می‌توانم وضعیت سفارشم را پیگیری کنم؟

از طریق بخش «پیگیری سفارش» در حساب کاربری می‌توانید وضعیت لحظه‌ای سفارش خود را ببینید.

آیا امکان تغییر یا لغو سفارش بعد از ثبت وجود دارد؟

تا قبل از آماده‌سازی و ارسال، امکان لغو یا تغییر سفارش از طریق پشتیبانی وجود دارد.